top of page

Kjøpsvilkår

§1 Allment

The One Project / The Bye Project (931 776 606) 

Prisene som vises på produktene i butikken er inklusive merverdiavgift, pr i dag 25%. Ingen andre avgifter kommer i tillegg (vi ansvarer for tollavgifter og eventuelle andre avgifter). Alle eventuelle avgifter på frakt eller annet vises alltid i kassen før du godkjenner bestillingen. Ingen skjulte avgifter tilkommer.

Vi forbeholder oss retten til å, ved helt tydelige feil, f.eks. pris eller trykkfeil, kunne korrigere feilen i ettertid. Dersom du ikke er fornøyd med vår korrigering får du selvsagt avbestille din ordre uten kostnad. Vi forbeholder oss også retten til å ikke gjennomføre en bestilling dersom varen f.eks. er utsolgt eller det skulle oppstå tekniske problem.

Dersom du vil korrigere din bestilling etter at du har godkjent denne og sendt bestillingen til oss, kan vi bare gjøre dette så lenge bestillingen ikke er sendt fra vårt lager.

The One Project forbeholder seg retten til å heve et kjøp dersom det finnes mistanke om bedrageri.

§2 Levering

Standard transportalternativ er at pakken sendes med Bring til nærmeste utleveringssted koblet til din adresse, men vi tilbyr også hjemlevering.  Normal leveringstid ved valg av standard frakt er 2 - 4 arbeidsdager. Leveringstiden påvirkes av hvor i landet du bor. 

For å hente ut/motta pakken, uansett med hvilken transportør/hvilken fraktmetode man har valgt, kreves det alltid at du kan vise gyldig legitimasjon, alternativt fullmakt og kundens ID-kort dersom pakken hentes av bud.

Skulle det eventuelt oppstå forsinkelser eller problemer ved at en vare er utsolgt sender vi alltid ut informasjon via e-post eller informerer direkte via telefon. Dersom du ikke er fornøyd med forventet ny leveringsdato har du alltid rett til å avbestille din ordre uten kostnad og en eventuell tilbakebetaling skal finne så snart som mulig, senest innen 14 dager. Vi har ingen mulighet til å tilby noen form for erstatning på grunn av forsinkelser som ikke skyldes feil fra The One Project eller dersom en vare er utsolgt.

Uavhentet pakke:

For bestilte pakker som ikke hentes ut som avtalt kan The One Project debitere en avgift på kr 249,-. Det tilsvarer kostnadene vi har for å sende ut samt få pakken fraktet i retur til oss.

Returadresse for angrerett og reklamasjon (kunden har selv ansvaret for transporten dersom det ikke benyttes en forhåndsbetalt returfraktetikett fra The One Project)
 

The One Project

Evjeveien 19

NO-3189 Horten

 

Kontaktinformasjon for angrerett og reklamasjon:

E-mail: Support@TheOneProject.no

Telefon: 400 188 07

§3 Betaling

Kortbetaling:
Du kan betale med følgende kort: Visa, Mastercard og American Express. Velg ønsket betalingsmåte og følg instruksjonene. Varene sendes deg samme eller følgende dag (hverdager) og The One Project tar ingen ekstra avgift ved bruk av disse kortene. Kortbetalinger håndteres av Klarna

Vipps:
Du kan betale med Vipps i kassen. Følg instruksjonene i kassen. Du må ha en Vipps-konto for å kunne benytte deg av betalingsmåten. Kontakt din bank for å skape en Vipps-konto dersom du ikke har Vipps men ønsker å betale via Vipps.

Klarna:

​Kjøp det du ønsker deg i dag. Betal først etter at du har mottatt varene og bestemt deg for å beholde dem. Vi kaller det prøv først, betal senere. Klarna-appen gir deg full oversikt over betalinger og gjør det enkelt å returnere varer.

§4 Angrerett

Du har full angrerett (retur- og bytterett) i løpet av 14 dager fra du har mottatt varen og en tilbakebetaling vil bli gjort senest 14 dager etter at varene er mottatt hos oss. Ved retur av vare som har blitt håndtert i større utstrekning enn det som var nødvendig for å få kjennskap til varens egenskaper og funksjon, kan vi komme til å kreve at forbrukeren erstatter oss for den eventuelle verdiminskningen som har oppstått på varen.

Verdiminskningens omfang avgjøres av The One Project. Angreretten kan benyttes forutsatt at varen returneres sammen med de etiketter og originalforpakninger/skokartonger som fulgte med varen. Du får selvsagt prøve varen for å se at den passer deg. Angrerettskjema ligger alltid med i pakken fra oss og du benytter dette skjemaet ved retur og angret kjøp.

 

Returer

Dersom du har angret ditt kjøp kan du returnere dine varer til The One Project tilkommer det en fraktkostnad på 70kr ved retur. Deretter vil du få pengene tilbakebetalt innen 14 dager etter mottatt retur. Benytt angrerettskjemaet som lå med i pakken samt vår forhåndsbetalte returfraktetikett som ligger vedlagt i alle sendinger fra oss. Ved feilsendt vare kontakt våre kunderådgivere slik at vi kan rette til feilen. Du kan velge om du vil ha ny vare eller pengene tilbake i forbindelse med at varen returneres til oss.
 

Alle varer som sendes tilbake må være godt emballert for å unngå skader på varen. Det er du som kunde som har ansvaret for at pakken er emballert for å tåle normal transport tilbake til The One Project. Be alltid om kvittering for innlevert retur for å senere kunne spore returen i transportørens system ved behov. The One Project har, etter at en retur er innlevert og mottatt hos transportøren og man har benyttet seg av den forhåndsbetalte returfraktetiketten, ansvaret for varen og transporten tilbake til The One Project.

Reklamasjon

Dersom du reklamerer din vare på grunn av en skade eller feil på varen så gjør vi en manuell bedømming og vi kan også komme til å kreve å få plagget til oss dersom det er behov for det. Reklamasjonsfristen er normalt 2 år.

The One Project logo
bottom of page